neljapäev, 10. november 2016

TURVALISUS




      TURVALISUS

     Tere ma olen tagasi! Tänases postituses ma räägin turvalisusest. Kui aus olla siis ma pole sellega eriti kokku puutund ja ma ei oska soovitada midagi, mis aitaks sisse häkkimast ja viiruseid ennetada.
    Muidugi on minul juhtunud ,et mu Facebooki kontosse on sisse häkitud, aga selle probleemi olen juba ammu ära lahendanud, muutsin enda Facebooki parooli ära. Kui arvutis olen, vaatan päris tihti filme Netist. Internetist leidud saitidelt kust ma filme vaatan võivad viirused tulla. Minu arvutisse tulevad vahest kirjad et arvuti sees on viirus, teatan sellest isale või emale ja kui asi on väga hull siis kutsume arvutimehe kohale kes lahendab probleemi.
   Mul ei juhtu selliseid juhtumeid tihti, kus mul on arvutis viirus leitud või midagi selle sarnast kuna ma olen Apple toodete kasutaja ja need tõrjub ise viiruseid.


1 kommentaar:

  1. Apple tooted ei tõrju ise viiruseid, neile seadmetele pole nii palju viiruseid kuid viirustõrje programm võiks olla seadmes siiski olemas.

    VastaKustuta